Hoe draag jij bij aan betere zorg en ondersteuning?

Home » Over ons » Werken bij

Werken bij Mediquest, hoe is dat?

Met 50 gedreven collega’s werken we iedere dag aan het verbeteren van de kwaliteit in de gezondheidszorg en het sociaal domein. Wij zijn ervan overtuigd dat het kan: goede en betaalbare zorg voor iedereen, nu en in de toekomst!

We dagen onszelf daarom continu uit om de volgende stap te zetten en vanuit data-perspectief de kwaliteit van zorg nog beter te maken.

Wil jij ons hierbij helpen?

Wil je bijdragen aan zinvol werk waar uiteindelijk iedereen in Nederland van profiteert? Mooi! Dit is wat wij te bieden hebben:

  • Uiteraard een marktconform salaris met prima secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een pensioenregeling, reiskostenvergoeding en collectieve zorgverzekering.
  • Ruimte. Om jezelf te ontwikkelen met interne en externe trainingen, om inspraak te hebben, om je werktijden flexibel in te delen en vanuit huis te werken.
  • Vrijheid. Wij zijn op weg naar zelforganisatie en stimuleren jouw talent en creativiteit om zelf je werk en ontwikkeling vorm te geven.
  • Plus: enthousiaste en gezellige collega’s, ontspannende borrels en (sportieve) uitjes, een groene en gezonde werkplek naast het mooiste park in hartje Utrecht en iedere dag een compleet verzorgde lunch.

“Of je nu hier al tien jaar werkt of nog maar drie maanden; als je een goed idee hebt dan wordt er naar je geluisterd. Denk je dat iets beter of slimmer kan, dan mag je jouw idee actief promoten in je team of in de organisatie. Zo ontstaan er heel creatieve dingen, die je misschien in eerste instantie niet had verwacht.”

– Anne Vogelaar, Projectleider

“Bij Mediquest ben je meer dan alleen degene die achter de PC z’n werk uitvoert. Als bedrijf stimuleren we welzijn en gezond leven bij medewerkers, door bijvoorbeeld stoelmassages aan te bieden, overleg in het park en korting op een sportabonnement. Maar we hebben ook veel aandacht voor thema’s als: hoe geven we elkaar feedback, is de werkdruk acceptabel en voel je je gewaardeerd? We vinden het belangrijk dat medewerkers zich prettig voelen op hun werkplek, omdat je werk een groot onderdeel is van je leven en wie je bent.”

– Marion Geraads, Projectleider

“Bij Mediquest word je heel vrij gelaten om zelf te ontdekken waar je interesse ligt. Er is ruimte om je te ontwikkelen op vlakken waar je zelf geïnteresseerd in bent en er is ruimte om aan te geven wat je minder leuk vindt. En dat laatste vind ik misschien nog wel belangrijker. Wanneer je uitgeleerd bent op een project of wanneer het echt niet aansluit bij je ontwikkeldoelen, kun je de taak teruggeven aan het team. Gezamenlijk bekijken we dan wie het kan overnemen. Dat vind ik wel heel mooi, dat je echt in the lead bent over je eigen takenpakket.”

– Sophie van Eijk, Projectmedewerker

Collega worden? Dit zijn onze vacatures

Senior Allround Developer (m/v, 32 - 40 uur per week)

Wat ga je doen?
Mediquest gelooft in het belang van kwalitatief sterke producten voor haar klanten. Als Senior Allround Developer van Mediquest vervul je hierin een essentiële rol.

Tot je takenpakket behoren de volgende taken:
Het ontwikkelen van code in C# en SQL en het zijn van een volwaardige sparringpartner voor zowel C# als voor SQL developers. Je collega’s hebben een focus op C# of op SQL, maar het is jouw functie om over de beide velden heen te kijken. Daarnaast maken we voor complexe toepassingen gebruik van een Functionele programmeertaal (Clojure).

Als Senior Allround Developer werk je in een team en ben je het aanspreekpunt voor projectleiders met (klant)vragen of issues betreffende onze applicaties. Je denkt mee over manieren om de huidige inrichting te verbeteren en zorgt ervoor dat vragen of issues tijdig worden behandeld. Daarnaast ben je de sparringpartner voor de business/IT architect bij technische infrastructuur vraagstukken en vervul je een coachende rol voor de andere IT’ers.

Ben jij onze ideale kandidaat?
Wij zoeken een enthousiaste, ervaren IT professional die zijn ervaring graag wil delen met het team. Je staat open voor verandering en draagt samen met de business architect voor een toekomstbestendige IT infrastructuur. Je krijgt energie van het zoeken naar de juiste inrichting. Je werkt secuur, stelt kritische vragen en je bent kwaliteit gericht.

Je voelt je thuis in een dynamische omgeving met hoogopgeleide professionals. Je krijgt een rol binnen het zelfsturende team ‘Zicht’. Een zelfsturend team kenmerkt zich door de korte lijnen. Het is daarom belangrijk dat je je actief laat zien en horen, zowel binnen projecten als in de omgang met collega’s. Je neemt verantwoordelijkheid, denkt oplossingsgericht mee en geeft en ontvangt makkelijk feedback.

Ervaring & vaardigheden

  • WO informatica of vergelijkbare opleiding
  • Kennis van diverse programmeertalen:
    – Is expert op het gebied van C# development
    – Is volwaardig sparringpartner voor onze T-SQL developers
    – Kan meedenken en eventueel ontwikkelen in Clojure (functionele programmeertaal)
  • Interesse om mee na te denken over infrastructuur en inrichtings-vraagstukken
    – Ervaring met server inrichting en monitoring
    – Kennis van en ervaring met cloud omgevingen is een pre
  • Een echte team-player die:
    – Bereid is kennis over te dragen aan collega’s
    – Het leuk vindt zijn technische collega’s naar het volgende niveau te trekken
    – Het geduld heeft om onze lastige technische vraagstukken begrijpelijk te maken voor zorginhoudelijke medewerkers
  • Analytisch sterk, probleemoplossend vermogen
  • Flexibel en zelfstandig: maakt zich processen snel eigen
  • Communicatief vaardig, zowel mondeling als schriftelijk
  • Affiniteit met de gezondheidszorg en/of werkervaring in de gezondheidszorg
  • Betrokken bij de doelstellingen van Mediquest

Reacties
Herken je jezelf in deze functie? Stuur ons dan je motivatie en CV via het formulier hieronder. Voor vragen kun je terecht bij Cees van Kemenade (088- 126 39 72).

Accountmanager ziekenhuizen (m/v, 32-40 uur per week)

Zie jij altijd kansen en mogelijkheden om het probleem van een klant op te lossen? Ben je een netwerker, zet je graag succesvolle relaties op en kun je deze moeiteloos onderhouden? En heb je daarbij ook nog ideeën om de gezondheidszorg verder te verbeteren? Dan ben jij misschien de collega waar we naar zoeken.

Wat ga je doen?
Als accountmanager ben je verantwoordelijk voor het onderhouden en uitbreiden van bestaande business en ga je op zoek naar nieuwe klanten. Je richt je primair op onze doelgroep binnen ziekenhuizen. Je vervult hiervoor de brugfunctie tussen klantwens en de oplossing vanuit de organisatie, waarbij je nauw samenwerkt met de projectteams.

Kerntaken voor deze functie zijn:
• Contacten uitbreiden en onderhouden (registratie in het CRM systeem)
• Begeleiding van het salestraject van eerste contact tot en met de oplevering (incl. aftersales)
• Offertes maken en jaarplannen opstellen
• Analyse van de markt; identificeren van potentiële klanten, proposities opstellen en signaleren nieuwe kansen
• Vertalen van wensen en eisen van klanten naar (ideeën voor) concrete producten en diensten
• Uitdragen van de visie hoe de producten/diensten de problemen van klanten nu en in de toekomst gaan oplossen
• Zelfstandig verzorgen van presentaties bij klanten en relaties
• Kennis met en tussen klanten delen via o.a. netwerkbijeenkomsten
• Input leveren aan marketingactiviteiten en inhoudelijk bijdragen aan externe communicatie

Ben jij onze ideale kandidaat?
Wij zoeken een enthousiaste accountmanager, die in staat is de werkelijke behoefte van de klant te achterhalen. Je zoekt actief naar de juiste product-markt-combinaties en hebt een duidelijke visie en aanpak om de doelgroep te bereiken en te overtuigen. Je hebt interesse voor de techniek achter onze producten en schroomt niet om mee te denken over de (door)ontwikkeling ervan en hierover te sparren met collega’s. Dit verlangt dan ook een zekere mate van aanwezigheid van de accountmanager op ons kantoor in Utrecht.

Je hebt aandacht voor de veranderende omgeving, bijvoorbeeld door relevante wijzigende wet- en regelgeving, en de mogelijke impact op de organisatie en dienstverlening. Verder bezit je uitstekende communicatieve en sociale vaardigheden, heb je bewezen saleservaring (voornamelijk in langdurige trajecten) en ben je gedreven om de groeidoelstellingen van Mediquest waar te maken.
Mediquest is een bedrijf met zelforganiserende projectteams. Medewerkers krijgen de vrijheid, tools en verantwoordelijkheid om hun werk en ontwikkeling zelf te organiseren. Dit vraagt van jou ook een zekere mate van autonomie en betrokkenheid bij de organisatie.

Ervaring & vaardigheden
• Afgeronde relevante HBO/WO opleiding
• Drie tot vijf jaar saleservaring in de zorgbranche, een relevant netwerk (ziekenhuizen) is een pré
• Affiniteit met IT en/of data technologie is een voorwaarde
• Kennis van productmarketing is een pré
• Uitstekende communicatieve, sociale en relationele vaardigheden
• Ondernemende en ambitieuze zelfstarter die snel schakelt tussen verschillende disciplines en afdelingen
• Creatief, flexibel en resultaatgericht
• In bezit van rijbewijs B

Reacties
Herken je jezelf in deze functie? Stuur ons dan voor 31 oktober je motivatie en CV t.a.v. Noor Holst via het formulier hieronder. Ook voor vragen over de functie kun je terecht bij Noor Holst, 088 – 126 39 00.

 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature stellen wij niet op prijs.

Staat jouw droombaan hierboven? Dan horen we graag van je!

Upload CV: