Zoek op categorie:

Actueel

Ga naar het artikel Terugblik symposium “Meten = Communiceren!”

Terugblik symposium “Meten = Communiceren!”

Welke informatie zit er in de uitkomsten van patiëntonderzoek, waarmee ziekenhuizen de zorg nog beter toe kunnen spitsen op de wensen van patiënten? Oftewel: hoe haalt u het maximale uit patiëntonderzoek? In het karakteristieke Muntgebouw in Utrecht kwamen donderdag 23 ...

Lees meer

Ga naar het artikel Hoe laat u PROMs écht werken voor uw organisatie?

Hoe laat u PROMs écht werken voor uw organisatie?

PROMs meten is één ding. PROMs inbedden in de organisatie, het patiëntproces en de plan-do-check-act-cyclus is nog een ander verhaal. Wij zien dat veel ziekenhuizen nog worstelen met deze vraag. Hoe en wanneer gaan PROMs echt een meerwaarde bieden in ...

Lees meer

Ga naar het artikel Spreker uitgelicht: Zanna van der Aa

Spreker uitgelicht: Zanna van der Aa

Waarom lukt het veel organisaties maar niet om de tevredenheid te verhogen? Omdat hun onderzoek ze niet precies vertelt aan welke knoppen ze moeten draaien. dr. Zanna van der Aa, auteur en grondlegger van Klantsignaalmanagement, heeft inmiddels meer dan 15 ...

Lees meer

Ga naar het artikel Blog: Voorkom registratie-infarct in sociaal domein

Blog: Voorkom registratie-infarct in sociaal domein

In het sociaal domein staat prestatiemeting nog in de kinderschoenen. En stond de zorgsector er vijftien jaar geleden hetzelfde voor, nu moeten ziekenhuizen jaarlijks zo’n 1.500 indicatoren leveren voor externe verantwoording. Prestatie-indicatoren dragen weliswaar bij aan betere kwaliteit van zorg ...

Lees meer

Ga naar het artikel MediQuest organiseert: Symposium “Meten = Communiceren!”

MediQuest organiseert: Symposium “Meten = Communiceren!”

De resultaten van (continue) patiëntmetingen bevatten veel aanknopingspunten om gerichter met uw patiënten te communiceren. Tijdens ons symposium “Meten = Communiceren” op 23 maart laten wij medewerkers van ziekenhuizen graag zien en ervaren wat er allemaal mogelijk is met de ...

Lees meer

diensten per klantgroep