Continu patiëntfeedback voor Adrz

 in Algemeen

Adrz is afgelopen maand gestart met het continu uitvragen van patiëntfeedback. Hoe hebben patiënten de zorg ervaren? Wat ging er goed en kan er ook iets beter? Door continu patiëntervaringen te meten, heeft Adrz niet alleen altijd een actueel overzicht van de ervaren kwaliteit, maar ook concrete handvatten om de ervaring van de patiënt verder te verbeteren. Medewerkers van Adrz kunnen per direct acties starten waar ze een week of later gelijk de effecten van terugzien. Dat is een groot voordeel van continu meten; er wordt continue trendinformatie gecreëerd.

Continu ervaringen meten bij Mediquest

Adrz was op zoek naar een meetbureau dat flexibiliteit bood. Zo wilden ze graag geleidelijk starten met meten: eerst nog een puntmeting over 2018 en daarna pas starten met continu meten, geen probleem! Daarnaast kan Adrz gegevens aanleveren op de manier die het beste past bij hun wensen.

PREM MSZ

De ervaringen van patiënten meten we met digitale vragenlijsten. Adrz koos voor de PREM MSZ vragenlijst. Omdat dit een beknopte lijst is, is deze erg geschikt voor een continue meting. Adrz wil op den duur eigen vragen toevoegen aan de lijst voor feedback over bijvoorbeeld actuele zaken.

Meer weten over continu patiëntervaringen meten bij Mediquest?

Bekijk de pagina Continu PTO ziekenhuizen >

Of neem direct contact op met Robbert van Aken, Accountmanager, via 06 – 14 87 45 58.

Dit zou u ook kunnen interesseren