Spreker uitgelicht: Zanna van der Aa

Spreker uitgelicht: Zanna van der Aa

Waarom lukt het veel organisaties maar niet om de tevredenheid te verhogen?

Omdat hun onderzoek ze niet precies vertelt aan welke knoppen ze moeten draaien.

dr. Zanna van der Aa, auteur en grondlegger van Klantsignaalmanagement, heeft inmiddels meer dan 15 jaar ervaring op het gebied van klantgerichtheid. Ze heeft meerdere organisaties in verschillende branches begeleid naar meetbaar resultaat, op zowel kostenreductie als hogere klanttevredenheid door een betere klantbeleving.

Tijdens ons symposium “Meten = Communiceren!” geeft Zanna een prestatie over de patient experience. Haar nieuwsgierigheid: zou deze aanpak voor klantgerichtheid ook in de ziekenhuizen toe te passen zijn?

Klik hier voor meer informatie over Zanna van der Aa.

Wilt u zich laten inspireren door Zanna en meer halen uit uw patiëntonderzoek? Meld u dan aan voor ons symposium op 23 maart 2017.

Terug naar Nieuws Archief

diensten per klantgroep